Bendrosios nuostatos

  • Šis dokumentas reglamentuoja Pardavėjo ir Pirkėjo (kliento) abipuses teises, pareigas ir atsakomybę, taikomą perkant prekes internetu www.erotika.lt
  • Tais atvejais, kai naudojamasi šia interneto svetaine, įskaitant prisijungimą prie jos ir joje nurodytų prekių pirkimą, taikomos toliau nurodytos nuostatos ir sąlygos. Šios nuostatos ir sąlygos, kurios išdėstomos toliau, gali būti bet kuriuo metu pakeistos, apie tai nepateikiant jokio papildomo pranešimo.

Prekių grąžinimas

  • Erotika.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes galima grąžinti (pakeisti) per 14 dienų nenurodant priežasties.
  • Apie gaminio keitimą ar grąžinimą informuokite mus el. paštu [email protected].
  • El. laiške turite nurodyti užsakymo numerį, grąžinimo / keitimo priežastį ir banko sąskaitos, į kurią norite gauti grąžinamą sumą, numerį. Keitimo atveju nurodykite gautą gaminį ir gaminį, į kurį norite jį pakeisti.
  • Pirkėjas yra atsakingas už prekių grąžinimo organizavimą. Prekes galima grąžinti per „Venipak“ arba DPD kurjerius.
  • Prašome pradėti grąžinimo procesą tik po to, kai iš Erotika.lt administracijos gausite patvirtinimą el. paštu.
  • Į jūsų užklausą dėl grąžinimo atsakysime per 1 darbo dieną.

Prekes galite grąžinti dėl šių priežasčių:

  • Jūsų netenkina gautų prekių galiojimo laikas.
  • Jūsų užsakytos prekės buvo sugadintos transportavimo metu (galite atsisakyti prekių, užrašydami atsisakymo priežastį kurjerio važtaraštyje).
  • Jūsų netenkina gautų prekių spalva, dydis ar kitos savybės.
  • Negavote užsakyto produkto.

Prekių grąžinimo arba keitimo sąlygos:

  • Grąžinamas produktas turi būti nepraradęs prekinės išvaizdos, nenaudotas ir originalioje pakuotėje.
  • Grąžinamas produktas turi būti tokios pat būklės, kokios buvo gautas.
  • Grąžinamas produktas turi būti saugiai supakuotas.

UŽSAKYMO IR APMOKĖJIMO SĄLYGOS

  • Pirkdamas prekes, Pirkėjas jas paima virtualiai ir įdeda į virtualų krepšelį.
  • Pirkėjas pateikia duomenis, kurių būtinai reikia tam, kad būtų galima įvykdyti užsakymą, t. y. vardą, pavardę, telefono numerį, pristatymo adresą ir pan.
  • Momentas, kai Pirkėjas įvykdo mokėjimą, laikomas sutarties sudarymo momentu.
  • Kai Pirkėjas el. paštu gauna užsakymo patvirtinimą, laikoma, kad Pardavėjas užsakymą priėmė.
  • Jei Pirkėjas nesumokėjo mokėtinų sumų, laikoma, kad užsakymas yra atšauktas.
  • Už prekes mūsų parduotuvėje galite atsiskaityti naudodamiesi atlikdami mokėjimą kredito kortele, Paysera arba mokėjimo pavedimu.
  • Elektroninėje parduotuvėje užsakytas prekes Pardavėjas pristato per Elektroninėje parduotuvėje deklaruotą prekių pristatymo terminą (per 5 darbo dienas) . Pardavėjas pristato daiktus juos perduodant pirkėjui arba perleidžiant pirkėjui jų valdymą. Jei dėl svarbių priežasčių pardavėjas negali pristatyti prekių pirkėjui, tuomet pardavėjas privalo papildomą prekių pristatymo terminą suderinti su pirkėju, o pirkėjui nesutikus su tuo terminu – pirkėjas turi teisę nutraukti sutartį.